top of page
  • Obrázek autoraRoman Kopáček

Aspikoví zeleninový dort

Doba přípravy: 5 minut Doba vaření: 5 minut Porcí: 4


Tento aspik už jsem tu jednou uváděl myslím hned ze začátku, co jsem rozjížděl blok.

Dnes je tento recept rychlejší a použil jsem na to novou vychytávku od Tescomy.

Formu na nepečené dorty DELÍCIA ø 20 cm a koupil jsem i tu DELÍCIA ø 24 cm.



DELÍCIA ø 20 cm




Ingredience:

· 330 g zeleninová směs Hamé

· 170 g Bonduelle Gold Zlatá kukuřice

· 20g balení čiré želatiny Labeta

· 1 lžička octa

· 0,5 lžičky pepře 4 druhů mletý






Postup:

1. Do vetší mísy vylijeme obsah sklenice zeleninové směsi, přidáme mletý pepř a polovinu balení s nakládanou kukuřicí.

2. Nechte si ohřát 200 ml vody kterou pak přilijte do

Mísy a přisypte želatinu, stále míchejte a přidejte ocet.

3. Celé to nakonec přelijte do formy nebo co si zvolíte podle svého.


Jako ozdobu jsem použil kadeřavou petrželku.








Nutriční hodnoty:

Energetická hodnota 1368 kJ

Bílkoviny 26 g

Sacharidy 42 g

Tuky 4 g

22 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page