top of page
  • Obrázek autoraRoman Kopáček

Kuřecí játra na rozmarýnu a kari těstoviny

Doba přípravy: 10 minut Doba vaření: 20 minut Porce: 2


Pokud patříte stejně jako já do skupiny lidí, co játra naprosto zbožňují, tak byste určitě měli znát tenhle jednoduchý a rychlý recept.



Ingredience:

· 500 g kuřecích jater (mohou být i kachní)

· 250 g těstovin

· 3 lžíce olivového oleje

· 1 střední cibule

· 2 stroužky česneku

· 2 dcl bílého suchého vína

· 75 g másla

· hrst čerstvého rozmarýnu

· sůl a pepř

· kari koření




Postup:


1. Nejdřív jsem játra zbavil přebytečných blan a všeho, co se mi na nich nelíbilo. Očištěný játra jsem nakrájel na stejně velké kousky (cca2-3 cm), propláchl jsem je a nechal okapat


2. Mezitím jsem si nakrájel na půlkolečka cibuli, najemno česnek a na pánvi jsem rozpustila olej a máslo.


3. Na pánev jsem dala cibuli, na mírném plameni jsem ji nechal změknout a přidal jsem na chviličku česnek.


4. Když se česnek rozvoněl, přidal jsem játra a nechal jsem je zatáhnout (znamená to, že jsem čekal do chvíle, než játra dostanou svou typicky šedohnědou barvu, ale nebudou ještě uvnitř hotová).


5. Pak jsem stáhl z větvičky lístky rozmarýnu a nasekané jsem je přidal k játrům a všecko jsem zalil vínem.


6. Na pánev jsem dal pokličku a játra jsem dusil do té doby, než se víno téměř neodpařilo (trvalo to cca 15 minut). Vznikla mi tím skvělá omáčka. Na závěr jsem směs osolil a opepřil a podával ještě teplé s uvařenými těstovinami na kari


Tak šup do kuchyně!









86 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page