top of page
  • Obrázek autoraRoman Kopáček

Hovězí plátky se žampiony a americké brambory

Po delší době se mi do kuchyně dostalo hovězí přední maso a nevěděl jsem co s tím, z vlastní zkušenosti vím že se vaří a peče hrozně dlouho. Na netu s hovězím je plno receptů, tak jsem si řekl zkusím něco vlastního originálního. Tak tu pro vás mám něco nového.


Doba přípravy: 40 minut                     Porce:  2


Suroviny:

  • 500 g hovězího masa

  • 1 plechovka sterilovaných žampionů (krájených na kousky)

  • olej

  • sušený rozmarýn

  • sůl

  • pepř

  • americké brambory

Postup přípravy receptu:

  1. Maso očistíme, popř. odstraníme tučné části. Položíme do zapékací mísy s olejem a trochou vody. Osolíme a opepříme dle chuti a přidáme rozmarýn, krájené žampiony bez nálevu. Během pečení otáčíme maso a podléváme ho. Pečeme při 200 stupních asi 45 minut.

  2. Mezi pečením masa můžeme připravit americké brambory, které jsme upekli předem nebo je můžeme upéct na jiném pekáčku současně s masem.

  3. Jako přílohu můžeme dát salátovou okurku, papriku s rajčaty nebo udělat jarní salát.

Tak si nechte chutnat a napište mi jak se vám receptík líbil.

Váš R. 



178 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page