top of page
  • Obrázek autoraRoman Kopáček

Drůbeží směs s rýží

Doba přípravy: 15 minut Doba vaření: 20 minut Porce: 3


Tento recept jsem připravil, protože mám rád netradiční jídla.

Číňané vaří, Guo tie knedlíčky s vepřovým masem a balí je do taštiček, ale já jsem maso pozměnil

Protože mám raději drůbeží, nechtělo se mi pracovat s těstem na taštičky, proto jsem jako přílohu zvolil rýži.



Ingredience:

  • 300g drůbežího masa (mleté)

  • 275g jasmínové rýže

  • 1 cibule (na jemno)

  • 1 mrkev (strouhaná na jemno)

  • 2 lžíce sójové omáčky

  • 1 – 2 lžičky zázvoru

  • 4 stroužky česneku (drcený)

  • 1 hrnek petrželky (na jemno)

  • půl hlávky čínského zelí (na drobno)

  • sůl, pepř dle chuti

  • dle chuti chilli

Postup:


1. Dáme si vařit rýži

2. Ve velké míse si mezitím smícháme všechny ingredience na směs mimo zelí

3. Směs poté vložíme na velkou pánev s olivovím olejem a mícháme do doby, než bude provařená, poté přidáme zelí a necháme ještě chvíli podusit popřípadě ještě dokořeníme dle chuti

4. Podáváme s rýží můžeme přidat na ozdobu červenou papriku a Cherry rajčátka


Nechte si opět chutnat.




11 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page